Kako uporabiti malino pri pouku?

Submitted by NatasaMori on Fri, 12/02/2016 - 10:09

Izvedli smo izobraževanje za srednješolske učitelje Informatika je tudi znanost, kjer smo si ogledali osnove fizičnega računalništva in prikazali, kako ga uporabiti pri pouku na konretnem primeru.

Prvi dan smo se pogovarjali o tem, kaj učimo pri Informatiki v gimnazijah ter kako učni cilji učbenikov sovpadajo z maturo iz Informatike. Predstavili smo nov e-učbenik, sistem za avtomatsko preverjanje TOMO ter skupnost NAPOJ. Pregledali smo gradiva, ki so bila narejena od učiteljev za učitelje in tudi praktično izvedli eno učno uro po pripravljenih gradivih.

Naslednji dan smo se ves dopoldan “igrali” s fizičnim računalništvom. Sestavili smo zunanje enote in prižigali ter ugašali LED lučke na roko. Nato smo si pripravili še Raspberry PI (malinova pita ali malina, mini računalnik), ga dodali na naše vezje in s pomočjo programiranja prižigali in ugašali lučke, merili temperaturo in poganjali motorček. Ponovno smo praktično izvedli učno uro, tokrat s pomočjo maline in zunanjih enot.
Udeleženci so nato vezja odnesli domov in jih bodo uporabili pri pouku.

Komaj čakamo, da nam to soboto prikažejo in povedo, kaj so pripravili in kakšen odziv so prejeli!

Še nekaj utrinkov iz izobraževanja: