Naslednja naloga pri projektu glasbene skrinjice bo izdelava Malinine različice seta bobnov. To pomeni, da boš na preizkusno ploščico dodal/-a štiri gumbe in jih sprogramiral/-a tako, da se bo ob pritisku na posamezen gumb predvajal zvoke bobnov ali činel.
gpiozero
(prednameščen na Raspbianu)pygame
(prednameščen na Raspbianu)Izkaže se, da ima pythonov modul pygame
najmanj težav pri predvajanju zvočnih datotek v formatu Ogg Vorbis. Zato bo najbolje, da zvočne datoteke, ki jih želiš uporabiti v tem ali drugih projektih, najprej pretvoriš v format Ogg Vorbis. To lahko narediš na primer s programom Audacity, ali pa uporabiš kakšno spletno storitev za pretvarjanje med različnimi formati zvočnih datotek.
bobni.py
.bobni.py
vnesi kodo z zavihka Koda.# encoding: utf-8
import gpiozero
import pygame
pygame.init()
gumb1 = gpiozero.Button(4)
gumb2 = gpiozero.Button(17)
gumb3 = gpiozero.Button(27)
gumb4 = gpiozero.Button(22)
zvok1 = pygame.mixer.Sound('crash.ogg')
zvok2 = pygame.mixer.Sound('snare.ogg')
zvok3 = pygame.mixer.Sound('tom.ogg')
zvok4 = pygame.mixer.Sound('cowbell.ogg')
while True:
if gumb1.is_pressed:
zvok1.play()
if gumb2.is_pressed:
zvok2.play()
if gumb3.is_pressed:
zvok3.play()
if gumb4.is_pressed:
zvok4.play()