Tretja naloga pri projektu igre Simon bo priključitev 4-številčnega 7-segmentnega prikazovalnika. To pomeni, da boš na preizkusno ploščico priklopil 4-številčni 7-segmentni prikazovalnik in ga sprogramiral/-a tako, da bo prikazoval trenutni nivo igre in ustrezno sporočilo ob koncu igre (ali je igralec zmagal, ali je izgubil).
RPi.GPIO
(prednameščen na Raspbianu), ki ga za delovanje potrebuje modul tm1637
time
(prednameščen na Raspbianu)tm1637
(datoteka modula tm1637.py biti mora v isti mapi kot datoteka s kodo, da modul lahko vključiš v svojo kodo)Primere uporabe modula tm1637
si lahko ogledaš v datoteki test.py.
simon3.py
.simon3.py
vnesi kodo z zavihka Koda.# encoding: utf-8
import tm1637
import time
prikaz = tm1637.TM1637(3, 2)
# Prikazuje napise nivojev v zaporedju od 1 do 20.
# Prototip napisa za 1. nivo izgleda takole: nI:01
prikaz.clear()
for i in range(1, 21):
D = i // 10 # desetice
E = i % 10 # enice
prikaz.set_values(['n', 'I', D, E])
prikaz.set_doublepoint(True)
time.sleep(1)
# Kadar igralec izgubi: buuu
prikaz.set_doublepoint(False)
prikaz.set_values(['b', 'u', 'u', 'u'])
time.sleep(1)
# Kadar igralec zmaga: JAAA
prikaz.set_doublepoint(False)
prikaz.set_values(['J', 'A', 'A', 'A'])
time.sleep(1)
prikaz.clear()
prikaz.cleanup()